23 Ocak 2012 Pazartesi

Tavsiye et-mi-yo-rum

Blogumda sizlerle kullanıp hoşuma giden yada hiç beğenmediğim ürünleri de paylaşıcam, ilk olarak tavsiye etmediğim bi ürünle başlıyorum:)
Shıseıdo kaş kalemi.




 
Kaş kalemi kullanmaya yeni başlayan biri olarak tekin acardaki muaların tavsiyesiyle bu kalemi aldım ve evet pişmanım:) ben sadece kaşlarımdaki ufak boşlukları doldurmak için kullanıyorum, tamamına kullanınca çok koyu yapmacık bi görüntü oluşuyo. Ve hiç kalıcı değil bir iki saat bile durmuyo nerdeyse, bendeki deep brown rengi... Tekrar kullanmayı kesinlikle düşünmüyorum.

Kaş farları kaş pudraları daha doğal görüntü oluşturuyomuş sanırım, sizler ne tavsiye edersiniz banaa??:))



6 yorum:

  1. ben kaşlarım için nivea'nın mat kahverengi farını bullanıyorum ve çok memnunum. içinde ışıltı olmayan kaş rengine uygun herhangi bir mat far kullanabilirsin illa özel kaş ürünü almana gerek yok;)

    YanıtlaSil
  2. Heey bu çok güzel bi bilgi teşekkür ettim akşam hemen deniycem:)

    YanıtlaSil
  3. kesınlıkle ınglotu onerırım cnm

    YanıtlaSil
  4. İnglot hakkinda bikac kisiden daha duydum ya deniyim bndee cok tsk ettim:)

    YanıtlaSil
  5. benefit kaş farını tavsiye ederim sephorada bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. tşk ettim tavsiye için, gittiğimde bakıcam mutlaka:)

    YanıtlaSil