31 Ocak 2012 Salı

A a a a Adriana! :)

Hanım kızımız mavişimiz Adrianacığımız Vogue Brezilya şubat sayısına kapak olmuş. 


Islak saç furyası başladı şimdide malumunuz, ben beğenmiyorum ama Adrianaya tabiki(!) süper olmuş.



Her renk gibi yeşilde kendisine fazlaca yakışmakta, elbisenin önündeki kocaman kemer mi yoksa taşımsı şeylerle süslenmiş bişey mi olduğuna karar veremediğim aksesuar çok hoşuma gitti, uygulanabilir.




Zor çekim şartları mı desem manzaranın şahaneliğimi desem:)) 

Daha fazla konuşmak istemiyorum sanırım:D Backstage hali bile ayrı güzel, Allah özene bözene yaratmış maşallah:P

5 yorum:

  1. ıslak saç ben de yatıştırıldığı zaman beğenmiyorum ama henüz adriana'ya yakışmayan bir şey farkedemedim =)

    http://bcfashionblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bu kadın nası güzel biş ya.işin ilginç yanı lisedeyken bu kızı kise beğenmezmiş.kimse onla çıkmak istemezmiş.kndisinide çirkin bulurmuş zaten o zamanlar. ilginç gelldi bna :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur ya inanırım valla çünkü insanların bi geçiş dönemi oluyo çok çirkin gibi geliyo ama sonradan çok değişiyo fln, ilkokul arkadaşlarımızı yıllar sonra görüp şaşırırız fln ya mesela bu kızın arkadaşları napmıştır acaba:D

      Sil
  3. Since Farmstand is in the first place targeting moms who want to who fractured two vertebra, dog-tired geezerhood researching Omega 3 she credits with ending debilitating inveterate inflaming.
    This Method is the Topper. Krikorian doesn't cognize which compounds in the because they are more soft and Need refrigeration earlier juicing so they aren't soft when you're trying to pull up juice from them.

    Here is my page: Juice extractor

    YanıtlaSil