30 Ocak 2012 Pazartesi

Çat çat çatlak:)

Kışın bu nadide günlerini yaşarken, robot gibi giyinip karlarda yuvarlanırkennn dudaklarımız malesef hep açıkta ve bu soğuk havadan belki en çok onlar etkileniyo. Kuruyup çatlıyolar malesef:( O yüzden bakımını en azından nemlendirmesini aksatmamalıyız. Ben watsons'tan aldıpım cupcakeli dudak kremimi, bvlgarı lip balmımı vee en vazgeçilmezim tabiki bepanthene kremimi kullanıyorum.



İtiraf ediyorum watsons kasasında ödeme yaparken şekline vurulup aldım cupcakeciiiimi:))) Ama memnunum, ben açıkcası çikolatalı fln bi tat beklemiştim ama gayet tatsız ve kokusuz:)



Bu üçü arasında tercih yapıcak olursam kesinlikle bepanthene! hemen etki ediyo yumuşacık kadife gibi oluyo dudaklarınız. Uygularken dudak üst ve alt kısmına çok fazla dağıtmamaya dikkat edin çünkü tüylenme yapabiliyomuş.

Bir de dudaklarımızada peeling yapmamız gerektiğini sıkça duymaktayım bu aralar, uygulamayı düşünüyorum, yapanlar varsa önerileri alabiliriz:)

2 yorum:

  1. o dudak kreminin kabı tam yemelik! bepanthene alerjisi olanlardan olduğum için yorum yapamıyorum. neyse ki tüylendiriyormuş:p

    http://bcfashionblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikleee bitsin asla atmam:P Bepanthene alerjiside oluyo demek aaa hiç duymamıştımmm:/

      Sil