5 Ocak 2012 Perşembe

Endings&beginings...:) ☃


Veee sonunda benim de bir bloğum var!!!:)
Uzun zamandır blog açmak gibi bir düşüncem vardı ama uygulamaya geçememiştim, artık aranızdayım. Göründüğü kadar kolay değilmiş blog açmak, biçok ayrıntıyla uğraşıyorum, içimden geçen 1 Ocak tarihinde ilk postumu yayınlamaktı fakat header vs derken uzadı birazcıkk. Hala da tam olarak içime sinmiş değil. Zamanla herşey düzene girer umarım, ilk adımımızı atmış olalım:)
Mümkün olduğunca güncel bi blogger olmaya sürekli post girmeye çalışıcam, belli bi konum yok hayattan ordan burdan herşey olucak bu blogda, umarım herkes kendinden bişeyler bulur ve hoşunuza gider...
Bol kahkahalı günler herkese, görüşmek üzeree...:)))


7 yorum:

  1. biricik arkadaşım hayırlı uğurlu olsun artık herşeyi burdan takip etmeliii =)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim bebekciimm:)))

    YanıtlaSil
  3. blogunu sümeyyenin (Meyye's) sayfasında gördüm.ilk postunda -mila kunisle olan- çok hoşuma gitti.çok beğeniyorum o kadını ya çok güzel bi hatun.hoş da bi yazı olmuş.tebrik ederim.bnde beğendiğim bikaç blogu takip etmek için kndime bi blog sayfası açtım ama hiçbişi bilmediğim için sayfam bomboş.aklıma takılan bişi olursa sana fikir danışabilirim umarım çünkü sen daha yeni bu yollardan geçtin.sayfa nasıl düzenlenir falan filan hiç bilmiyorum.yardımcı olursan eğer sewinirim olmazanda canın saolsun :)

    YanıtlaSil
  4. Mila Kunisi ben de çok beğeniyorum aah ah:))
    Tabiki bana istediğin şeyi sorabilirsin, elimden geldiğince yardımcı olurumm seve seve. Bloguma ilk yorum yapan tanımadığım kişi sensin çok mutlu oldum:P beğenmene de ayrıca sevindim, aramıza hoşgeldin:)

    YanıtlaSil
  5. :)) bnde senin mutlu olmana sewindim :)

    YanıtlaSil
  6. Bitanem hayırlı olsun o kadar mutlu oldum ki:) Benim bloguma kardeş geldi:)Bol izliyicili blog olmasını diliyorum:)Muchhhh:))

    YanıtlaSil
  7. Tatlışşş çok teşekkür ederimmm aşırı mutlu ettin beni=*

    YanıtlaSil