9 Nisan 2012 Pazartesi

Günlerden Bugün-İspanyol Paça Sarı Pantolon

Selamlar herkese, çok yoğun çok tuhaf ilginçli bir haftanın ardından yepyeni bir haftaya merhaba dediğimiz bugün totem yaptım sarı giydim. Canlı renkler olsunki üzerimde hafta güzel geçsin gibi bir düşünce oldu işte:P
Siz haftaya nasıl başladınız?
Gülümsemeniz eksik olmasın güzel yüzünüzden,
Sevgiler
:)
 
P.S: Kalpli gömleğim ASOS fakat sevgili blogger arkadaşım Ceyda'dan aldım ben, kendisi farklı ürünlerinde satışını yapıyor, hızlıca elinize ulaşıyor siz kargo beklemekle uğraşmıyorsunuz, burdan Ceyda'ya tekrar çok çok teşekkür ediyorum:) Kendisine ulaşmak için,
Facebook hesabı için tık tık
Kişisel blogu için tık tık

 










Gömlek: Asos
Pantolon: Koton
Kemer: Mango
Çanta: Bershka
Ayakkabı: Zara
 Saat: Guess
Bileklik: Armani

37 yorum:

  1. That is a one lovely shirt!

    YanıtlaSil
  2. canım yaaa çok hoş olmuşsun...
    çok cici görünüyorsun :)))
    tam yaz renklerini giymişsin :))
    yakışmış canım benim.......
    kocaman sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ay ayyy pek bi sevindim çok teşekkürler:))

      Sil
  3. çok tatlıymış :) rengi de modeli de :) ispanyola dönüş zamanı :) geliyor sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyleee ispanyollara döndük gidiyoruz:P

      Sil
  4. Sarılar çok yakışmış ayrıca bilekliyine bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzelleri senin olsun çok teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Tarzınızı sevdim. Gömlek için Ceyda'yı aradım bulamadım :S Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)

      Ceyda'ya mail adresinden ulaşmayı deneyebilirsin, ceydadonmez86@gmail.com umarım işine yarar, sevgiler:)

      Sil
  6. Pantolonuna bayıldımmm :) Çok şıksın kuzum maşallah :)

    http://amareteipsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Ben ispanyol paça sevmem ama size ne kadar güzel olmuş anlatamam şu an. Benim de gidip alasım geldi o derece diyeyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşündürebildiysem ne mutlu bana, çok sevindim ne hoş bir yorum çok teşekkürler:)

      Sil
  8. Herşeyee bayıldım istinasız herşeyee! ama bu tip pantolonlaarı bende çok kullanıyorum favorimm o =)) Gle güle kullan cnm bnm =)
    http://1k1a.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu aralar böyle pantolonlara taktım hem şık hem spor:) Birlike güle güle kullanalım hepimiz:)

      Sil
  9. Vuhhuuuu sarı şekerimmm çok tatlı olmuşsunnn :) Kocaman bir maşAllahh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ben de kuzenime sarı şekerim derim hep o geldi bak aklımaa:) Çok teşekkürler fıstık:)

      Sil
  10. gömleğinden pantolonuna ayakkabına çantana ıvırına zıvırına bittim.süper kombin:)

    YanıtlaSil
  11. woowww fıstık çok hoş görünüyorsun:)aynı gömlekten bendede var:)hala kombinleyip giyemedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden süper ötesi bir kombin bekliyoruz o zaman enn en acilindenn sevgiler güzellik:)

      Sil
  12. Çok şirin olmuşsun:) Çantan ve gömleğini çok beğendim. Güzel günlerde kullan....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, hepberaber güzel günlerimiz olsun:)

      Sil
  13. Seni yerim ben yaaa ne güzel olmuşsun fıstık bayıldım hem renklere hem kombine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimler gelmişş teşekkür ettim tatlı insann:))

      Sil
  14. enfessınn bayıldım resmen bayıldım gonlegıne cantana pantalonuna fızıgın guzel ama olmaz kı :))) bu arada twıtte ve ınst. da yaseminipek7 yım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumuna bayıldıım çok teşekkür ederim canım yaa biliyorum tabiki seniiii!!:))

      Sil
  15. Pantolon on numara gerçekten, sen de çok iyi taşımışsın :)

    http://busra-erdogan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Sümeyra'cım gömleğin ve pantolonun gerçekten çok yakışmış canım güle güle, iyi günlerde kullan inşaAllah... Dün akşam eşime de gösterdim kombinini, sarı pantolonla çok iyi kontrast olmuş aferin bu kardeşime dedi :))
    Bu arada yönlendirmelerin için de ayrıca teşekkür ederim, sağolasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim asil ben tesekkur ederim bu guzellikle bulusmama sebep oldugun icin, esinede co tesekkurlerimi ve saygilarimi ilet lutfen:)

      Sil
  17. Ben de bu aralar deli gibi ispanyol paça pantolon arıyorum da Koton dışında hiçbir yerde yok. Bu pantolonu da görmüştüm ama bedeni yoktu. Aklıma takılmıştı nasıl durur falan diye görüyorum ki çok yakışmış. Kapli gömleğin de ayrı bir güzellikte, çok şık olmuşsun valla her şeyini beğendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coook tesekkur ediyorum eminim size daha cok yakisirdi:)) bakmak isterseniz mango ve zarada da vardi ispanyol paca pantolonlar, sevgiler herzaman beklein:)

      Sil
  18. hi,

    i love this outfit! you look so great in it!
    love your pants :)

    you have a great blog by the way
    maybe we can follow each other if your want

    kisses from france

    http://fionalovesbeautifulthings.blogspot.fr/

    YanıtlaSil
  19. harikasın canım..
    sen güzel olunca ne giysen yakısır ama sen yakısanı ve güzel olanı secmekte de cok zevklisin maşallah .
    Aman nazar değmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım çok sağol mutlu ettin beni güzel yorumlarınla çok naziksin:)

      Sil
  20. On that point are many reasons why we indigence to do and
    the great unwashed Drinking its juice for various Health benefits.
    You slender depressed by eating less calories. It besides has doesn't lead up a good deal rejoinder space.

    Feel free to surf to my website: bestjuicershere.com

    YanıtlaSil