6 Ocak 2012 Cuma

indirim ganimetleri part 1:)

Günlerdir haberleri sanal alemde almış başını giden meşhuuuurr zara stradivarius bershka vs indirimlerinden ben de nasibimi almasam olmazdı tabikiii. Açıkçası ben daha büyük beklentiler içindeydim, indirimli fiyatlar ve indirime giren ürünler beni pek tatmin etmedi. O fiyatlara heryerde benzer ürünler sezonda da alınabilirdi. Yine de bikaç bişey aldım. Sizinle de paylaşmak istedim:)

Ladies and gentlemen, aşağıda görmüş olduğunuz bu güzellik sezon başında ilk gördüğümde deli gibi almak istediğim fakat yanımda bulunan arkadaşım tarafından kolumdan çekilerek yanından uzaklaştırıldığım bir ayakkabıdır. Arkadaşıma kızmıştım ama burdan sevgilerimi gönderiyorum sayesinde %50'den fazla bi indirimle sahip oldum bu cicilere, kendileri stradivariustan ❥





Ayakkabıyla başladık madem bir diğer minnoşla sizleri tanıştırıyorum hemmennn,



Uğruna zarada bi sürecik kasa sırası bekledikten sonra alabildiğim sevimli topuklularım. Aldığım şeyleri ertesi gün giymek gibi bi huyum var, şu an bunlar ayağımdalar:)

Taılly weijl'e arada uğrarım çok kaliteli olmasada farklı ürünler olabiliyo. Bu eldivenleride yumuşacık, bilek kısmı biraz uzun ve ucuz (9.90 TL) olduğu için alıym dedim.



Tho Body Shop'ta %50 indirimde bu arada, üstelik yılbaşı setleri hala var ve çok avantajlı, ben de 4'lü body butter setinden aldım. Ama fotoğrafta üç adet çıkmış birini kutusundan çıkarmışım sonradan farkettim:)


Bu sevimlilik abidesi tontoş şapkalarıysaaa pentiden aldım, penti çorap olayını aşmış şapka patik vs de satıyo ve çok güzeller, fiyatıda çok çok uygun bi bakın derim.
Günlük bu şapkaları takamam tabiki ama kar topu oynarken hafta sonu eşofmanla fln kullanırım diye düşündüm çok hoşuma gittiler napim ama:)



Bu cüzdan va çantayı da stradivariustan aldım. Cüzdanın ince olması tercih sebebim oldu. Çantanın fiyatı 19.90 baya iyi, fotoğrafta soluk çıktı ama parlak güzel bi rengi var. Celine modeli çanta benzerleri mudoda da var bakmak isterseniz.




P.S: Fotoğrafların kalitesi düşük oldu malesef, fotoğraf makinamın kartını iş yerinde unutunca telefondan çektim:((

12 yorum:

  1. ayakkabılarını çok beğendim.özellikle topuklu olan çok hoş.bambide satıyodu bunlardan nette görmüştüm ama almaya bi türlü cesaret edemedim.niyeyse tek renk ayakkabı almak gbi bi huyum war.böle topugu farklı kndisi farklı renk ayakkabı çok istesemde alamıyorum :(( güle güle kullan inş. hep güzel günlerin olur we güzel günlerde giyersin.foto kalitesinide dert etme sakın telefonunlada gayet güzel ve net çıkmışlar.yine güzel bi post olmuş süm.tebrikler :)

    YanıtlaSil
  2. senin postlarını görüp gaza geldim.bnde ilk postumu yayınlamış bulunmaktayım.sanada bi süprizim war.bi bak bakalım :)

    YanıtlaSil
  3. çok sevindimm umarım iyi bişeye vesile olmuşumdur:))

    Ayakkabıları hiç düşünmeden almalısın bence kesinlikle düz renk bi kombini bile hareketlendiriyo, dün gittiğim heryerde nerden aldıgımı sordular:) Daha güzelleri sizlerin olsunn:)

    YanıtlaSil
  4. Ozellikle simli ayakkabilari cok begendim. Body butter paketi de harikaymis! Kacirmadan ben de almaliyim bir tane sanirim =)

    YanıtlaSil
  5. evet evet kesinlikle kaçırmayınn, fiyatıda çok uygun ayrıca bir tane fiyatıne 4 farklı ürün almış alıyosunuzz:)

    YanıtlaSil
  6. şapkalara öldümmm.) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  7. Tam senin tarzın diğğğmiii:) Tşk ederim bebekcimmm hoşgeldiiinnn:)

    YanıtlaSil
  8. Bitanem iyi ki indirimin başladığı gün karşılaşmışız:) Vallahi ben de o gün hiç bir şey bulamadım sen ne güzel şeyler bulmussun bayıldım yeni cicilerini güle güle kullan tatlışım:) Muckkk...

    YanıtlaSil
  9. of evet yaaa özlemişim çokk:)) Seni görmek bu güzel yorumlarını okumak bana ilham verdi çok mutlu ettiiiii, eski günlere döndüm:))
    sende öğrenceğim çok şey var fıstık öpüyorum çokk

    YanıtlaSil
  10. hepsi çok güzel ama ayakkabılar her zamanki gibi favorim :)
    güle güle kullan sümcüm:)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederiiim beğenmen bni çok mutlu etti, hoşgeldiiinn:)

    YanıtlaSil
  12. ahh ahha bu ganimetler olmasa ne yapacağız bilmem.)

    YanıtlaSil