12 Kasım 2012 Pazartesi

Kullandım-Beğendim! "Loréal Absolut Repair Saç Serumu"

Vee günün 2. kullandım-beğendim ürünü, 
Loreal onarıcı saç serumu!
Bıkmadan okuyun lütfen belki saçlarınız için dönüm noktasıdır bugün:P


Ben bu seruma hastayım diyebilirz, o kadar seviyorum ve kesinlikle tavsiye ediyorum.
Aslında Absolut Repair seri halinde şampuan saç kremi vs de var fakat ben sadece serumu kullanmıştım 2 yıl önce, aslında çok almak istedim tekrarından bir türlü denk gelemedik kendisiyle. Saçlarım bu ara yıpranmıştı, kestirdim ve onarmak için tekrar bu şahane şeyi aradım buldum aldım, iyi ki de almışım aşırı memnun kaldım yine.

55-60 TL civarı bir fiyatı var. Kuaförlerden temin edebilirsiniz ben öyle yapıyorum. Yıpranmış saçları kesinlikle toparlıyor, parlaklık veriyor. Yapısı ele pıslatınca yağlı gibi gelsede hiç değil. Tortu yağ hissi bırakmıyor sürdükten sonra, ne elde ne saçta. Uygulamasıda çok kolay, banyodan sonra ıslaklığı alınmış saçlara özellikle uçlarına iki elimizin arasında yedirdikten sonra uyguluyoruz. Pompalı olduğu için ben bir seferde 2-3 pompa uyguluyorum ama abartıyor olabilirim 1-2 de yeterli olur. Çok da güzel kokuyo bu arada..


(Elimi kestim bu arada, kötü yara bandı görüntüsü için kusura bakmayın lütfen..)

Çooook çok tavsiye ediyorum ve sizlerden geri dönüş bekliyorum kızlar!

 Not: Samira's life and style blogunun zarif çekilişine katılmadıysanız sizi böyle alıyoruz:)

Hoşçakalın...
Sümeyra

12 yorum:

  1. tatlı ki o yarabandı nesi kötü =) ama pahalı bir ürünmüş diye düşündüm ya da ihtiyacım olmadığı için pahalı geldi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy çok tatlısınız ya teşekkür ederim:))

      Biraz pahalı bir ürün ama uzun süre gidiyor, 6 ay fln net kullanırsın. İhtiyacın yokmuş boşver hiç olmasın:))

      Sil
  2. ozaman hemen denemelıyız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bu ürünü o güzel saçlarınla buluşturmalısınnn:))

      Sil
  3. ben de tony and guy kullnıyordum bu ara bulamadım bunu bir deneyebilirim oyleyse..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ediyorum umarım memnun kalırsınn:)

      Sil
  4. saçlarım için böyle bir ürüne ihtiyacım olan dönemdeyim tam da :) teşekkürler....

    bu arada bloğuma çekilişe beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2012/11/cekilis-mango-canta.html

    YanıtlaSil
  5. Loreal'in bu ve buna benzeyen bütün serileri müthis sonuclar veriyor ben de severek kullanırım :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sadece bunu denedim, diğerlerine de bir bakmalı o zaman

      Sil
  6. benim saçlarm ince telli uçlarda olduğu kadar diplerde de sorun var parlak ve yumusak zten saclarim ben dolgunluk istiyorum bu serum işe yarar mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canim ya maledef dolgunluk vermiyor bu urun:/ sadece onarici.. Ama lorealin dolgunluk icin kopuk, sprey ve urunleri var diye biliyorum onlari bi arastir istersen:)

      Sil