19 Ocak 2012 Perşembe

Kim Kardashian Vakası

Kim Kardashian'ın yüzünü açıkçası ben beğeniyorum, saçlarının canlılığı doğallığı çok hoşuma gidiyo, genelde kullandığı modelinde kendisine çok yakıştığını düşünüyorum. Blogda ara ara kıyafetlerine yer veriym birlikte yorum yapalım ne dersiniz?:)
Bugün karşılaştığım bi kombiniyle başlayalım istedim.


İlk fotoğrafı görünce baya beğendim. Sezonun önde gelen yüksek bel pantolon trendine uymuş Kimciiiğiiim. Dore düğme detayı hoş. Nar çiçeği gömleğide hem tenine hem pantolonuna uymuş, gömleğin üstüne taktığı bileklikte orjinal, hermes çanta zaten ayrılmaz parçası....Amaa şimdide şu fotoğrafa bi bakalım;


İşte sözün tükendiği an... O kocaman totonla yapma bunu ya:( Bizdeki de göz ama dimi yaniii, dünyanın ufak bi heykelini vücuduna monte etmişsin gibi sanki. Yukardaki fotoyu görseymişim keşke sadeceeeeee:/ Yine iyi kapanmış o güzelim dore düğmeler. Yaşadıkları ızdırabı düşünemedim şu an, kıyamam:D

5 yorum:

  1. belinin inceliğini ortaya cıkarayım derken, basenlerindeki fazlalılığı çıkarmış

    YanıtlaSil
  2. vucut yapim onunkine hic benzemese de benim stil konusunda ilham aldigim insanlardan biridir bu hanim kizimiz :p
    bazen zayifladiginda yaptigi tercihler cok daha guzel duruyor, cogu zaman da kalcasina uygun olmayan secimler yapiyor ama yine de zevkli buluyorum ben.
    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. @pınky fashıon fazla fazla fazlalıkk:P

    @ayshe rose kalçasını beğenmesnden kaynaklanıyo sanırım onu ortaya çıkarıcı terchler yapması, bende beğenirim giyimini vs özelliklede makyajını:)

    YanıtlaSil
  4. Haklisin.. Aslinda ben Kim'in fizigini begeniyorum, ama bazi kiyafetleri giymemesi gerektigini de dusunuyorum. Son yillarda bazi yurtdisi ulkelerinde buyuk popo (Latin poposu diyorlar ya) moda oldu, yani senin popon buyukse (az kalcadan bahsetmiyorum, baya baya yuvarlak olacak), bir coguna gore kiskanilacak kadinsin (sahsen katilmiyorum!). O yuzden Kim ozellikle kalcasini ortaya cikartacak kiyafetler giymeye ozen gosteriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya o koca popişiyle meşhur olduğu ve anıldığı için daha çok ön plana çıkarmaya çalışıyo:))

      Sil