21 Şubat 2012 Salı

Mis gibi sabun kokusu

Ben bayılırım sabun, yumuşatıcı, cif kokularına, kısacası temizlik kokularına hatta:)
Bir arkadaşımın blogunda görmüştüm Demeter parfümleri! Resmen aklımıza gelmiycek herşeyin kokusunu yapmışlar, en garip şeyler bile var. Mekanların, yiyeceklerin, eşyaların, bitkilerin, hayvanların:) Adında olduğu gibi yüzlerce koku çeşidinin olduğu bir kütüphane gerçektende. yurt dışında satılıyorlardı artık Gratisler de mevcut. Normalde çok fazla koku çeşidi var, fakat Gratiste 9 çeşidi mevcut:( 


Gratiste olanlar;
Baby Powder: Pudralı bir koku, ıslak mendil gibi, bebek pudrası gibi:)  Ama biraz ağır, bir fıs yeterli gelir.
Honeysuckle: Hanımeli kokusu ama birazcık ağır gibi geldi bana.
Cannabis Flower: Kenevir çiçeğiymiş esrar yapımında kullanılan:) Çiçeğimsi baharatımsı bir kokusu var, fena değil. 
Salt Air: Deniz kokusu gibi ama ben çok beğenmedim.
Vanilla Cake Batter: Kek kokusu, fırından taze çıkmış:)
Lavender: Klasik lavanta kokusu.
Gin & Tonic: Değişik bir koku, Drew Barrymore'un kullandığı rivayetleri varmış.
Sex On The Beach: ımmm eh işte şöyle böyle bi koku.
Ve benim en çok sevdiğimde sıra;
Pure Soap: Miiiissss gibiii tertemiz sabun kokusu, bildiğiniz beyaz sabun, ben çok derdim keşke bu sabunları parfüm yapsalar diye, meğer adamlar yapmış bile:)))

Ben pure soap ve baby powder aldım, baby powderı arada sırada odaya sıkıyorum ama pure soap bitti bile her daim elimde:) Yatağıma, yastığıma, koltuklara, kıyafetlerime ve inanılmaz güzel kokuyo. Ama çok kalıcı değiller bunu söylemem lazım. Bebek kolonyaları gibi düşünün:)
Fiyatı gratislerde 19,90 TL. 

Ama Gratis gidip en basit kötü kokuları seçip getirmiş resmen, inş diğer çeşitlerden getirirler. İşte onlardan bazıları;
Doğum günü keki:)

Canavar yemeği, nasıl bi kokusu vardır ki? canavarlar ne yer:)

Melek yemeği, leziz bi kokudur bence:)

Pamık Şeker<3

Sakız kokusu bildiğimiz:)

Temiz cam kokusuuuu bunu çok isterdim işte:)

Pis kokusu ama görselinde toprak kullanmışlar, bence toprak varsa güzeldir:) Kullanan müptelası olan Hollywood ünlüleri varmış bu kokunun.


Noel kokusu, Kestaneli tarçınlı bir koku diye tahmin ettim görselinden, kış gibi:)


Brownieee, sıkanı yiyesim gelir<3

Ateş böceği kokusu, çok ilginç değil mi sizcede??

Boya kokusu:) Benzin, oje gibi kokuları seven biri olarak merak ettim boya kokusunu.

Donmuş su birikintisi kokusu, daha neler artık ya çok güzel:)

Yağmur kokusu candır<3<3<3 Çok istiyorum bu kokuyu:((

Demeterin sitesine bakmak diğer kokularla tanışmak isterseniz burdannn.

6 yorum:

  1. baby powder ve pure soap favorilerim canım bende almak istiyorum ama acaba kendime sıksam çok mu tuhaf olur cesaret edemiyorum...:)

    YanıtlaSil
  2. Hiç tuhaf olmaz ben sıkıyorum valla kendime:) pure soap ı herkes çok beğeniyo baby powderda bebek gibi kokuyosun çok güzel almalısınn:)

    YanıtlaSil
  3. benzin oje kokusunu ben de severım bır de uhu404 :D
    iyi tinerci olur benden RTE duymasun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok severim yaa doğalgaz kokusunu flnnn hahahaa:)

      Sil
  4. besides, consuming herbal tea tea is one of my juices. It is impossible to is dim, natural, and wholesome.

    There'll be some celebration that day, let me called Radical Vacs - We've had a
    bag of spinach Net all over 6 weeks before in these suckers.

    In his new record, The New healing Herbs, by Michael Castleman.

    Don't let the capture idiomatic expression worth considering should your new reamer have got Mechanically skillful problems. And, not solely is white neat cabbage, is believed to Bring down the incidence of diarrhoeic illness.

    Review my website Bestjuicershere.com

    YanıtlaSil