13 Ocak 2012 Cuma

Casette Butik Alışverişim

Casette Butik uzun zamandır bilidğim bi adresti ama alışveriş yapmak kısmet olmamıştı, geçen gün facebook sayfalarında indirimli ürünleri görünce dayanamadım:) Ben aksesuar aldım ama ayakkabıddan çantaya cüzdana kıyafete kadar pek çok tasarımcının ürünleri mevcut, çok orjinal şeyler var mutlaka bakmalısınız, ertesi gün elime ulaştı kargom:)










Bu da kendime yazdığım not:)))
http://www.shop.cassette.com.tr/ adresinden ulaşabilirsiniz, sevgiler..:)

7 yorum:

  1. o kadar güzeller ki sana da çok yakışıcakk=))

    YanıtlaSil
  2. Not çok güzel!!! Aksesuar'da öyle!! :)

    YanıtlaSil
  3. Daha güzelleri sizi olsuuuunnn:)))

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller özellikle yüzüğe bayıldım canım...

    YanıtlaSil
  5. bendeee kullanmaya kıyamıyotum tşk ederiiimmm:))

    YanıtlaSil
  6. çokk güzeler canım zaman zaman bende casette butikten alıyorum. çok güzel tasarımlar var

    YanıtlaSil