18 Ocak 2012 Çarşamba

Eğlenmişiz

Bazen insanın canı bişey yapmak istemez ya hani. İşte tam o duyguları yaşıyorum bikaç gündür, burayıda çok boşladım, takipçilerim olsun burda kocaman bi aile olalım bir sürü şey paylaşalım istiyorum ama bunun için bi çaba göstermiyorum bu ara, kızdım kendime:)

Her tarafımız karlarla çevriliyken dışarısı buz gibiyken içim sıkıldı ben de ilkbahardan yazdan kalan kombinlerimi paylaşmak istedim sizinle.


Ofiste canımızın sıkıldığı anlardan birinde çekilmiş bir fotoğraf:P

Yağmur Çizmesi: Deichmann
Pantolon: Zara
Hırka: Stradivarius
Kolye: Hediyelik eşya fuarından almıştım
Yüzükler: Forewer New



Bu fotoğraf aslında şişman gösteren aynada çekildi:D Ama ben anca şişman gösteren aynada normal boyutlarda çıkıyorum sanırım:P

Sandalet: Bambi
Pantolon: Ouww:/ unuttum:)
Kemer: Mango
Gömlek: Bershka
Çanta: Mulberry
Kolye&nazar boncuklu bileklik: Kendim yapmıştımm
Saat: Guess Collection
Gözlük: RayBan

3 yorum:

  1. :) cok seker hepsı hırkanın rengı ve portakal ıcımı actı

    YanıtlaSil
  2. Portakal candır <3 :)) teşekkür etttimm bennnn

    YanıtlaSil
  3. her ikiside hoş olmuş canımm.. sandaletelre bayıldım... yazın çok hoş oluyor bunlar ya kurtarıcı bir nevi:))

    YanıtlaSil