12 Ocak 2012 Perşembe

Işınsunun vanilya kutusu:)

Bu ay ki vanilya club kutum bi elime ulaşamadı, az önce arkadaşım Isınsunun kutusu geldi biz de sabredemeyip fotoğrafladık, öğleden sonra benim vanilya kutumda gelicek, gelir gelmez sizlerle paylaşıcam:)



Isınsucuum heyecanla paketi açarken, sahane bilekliklere dikkat pleaseee:)




ojenin rengiyle ask yasıyoruz <3 


essie'nin el ve vucut kremi aynı arap sabunu gibi kokuyo ben sahsen bayılırım arap sabunu kokusuna.


Dermokil hiç kullanmadım ama methini cok duymuslugum var.


Veee enn begendıgımız parca, Alessandro lip gloss! 


Yan kısmında gördüğünüz peel off yazan kısmı aynası:)) Ustelik tam boy. Rengide dogal duruyo gunluk kullanıma cok uygun.

 
 En degısık ve bizi etkileyen özelliği ise kapagının bas tarafına basınca (kalem gibi) ısıgı yanıyooo:))))


Cok tatlı değilmi sizcede yaaa:)

Bu da L'occıtane ın bademli dus jeli... Kendilerini Nicole Kidman, Mischa Barton vs kullanıyomuş, bizim ne eksiğimiz var onlardan digggggmiiii:)))))


Isınsu bebekimin vanilya kutusundan bu ürünler çıktı, benim kutum gelsin onun içindekileri de sizinle paylasıcam hemen, hoşcakalıııınn

6 yorum:

  1. gerçekten çok güzel ve kullanışlı ürünler çıkmış. ojeye bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Geçen ay hayal kırıklığına uğratmıştı ama bu ay toparlamış:)

    YanıtlaSil
  3. Oje bnim olsun ya.az önce ayni renkte kazagimda geldi kargoyla.birlikte cok uyumlu olacaklar.bi kere sürüp wericem walla :)))) bu arada senin kutunuda heyecanla bekliyorum.ışınsu iyi günlerde kullansin güzel şeyler war kutusunda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun tabii hatta tamamen senin olsun:) adresini mail atarsan ulaştırırım sana:)))

      Sil
  4. iyi ki almamışım :) 35 lira verilecek bir paket değil hala..


    Bir de nacizane birşey söyleyeyim,bu yorum yaparken kelime doğrulama olayı birçok nisanı yorum yapmaktan vazgeçiyor,deneyimlerime güvenerek söylüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum 35 tl ben de vermezdim, ama biz ilk üyelerdeniz, 15 tl ye üye olmuştuk:) Glossy box'ı bekliyorum ben, faaliyete girsin ona geçicem bakalım. Bu arada kelime doğrulama olayını farketmemiştim ya çok özür:/ hemen düzeltiyorum teşekkür ederim uyarın içinnn:))

      Sil