6 Ocak 2012 Cuma

Mila Kunis&Dior

Black Swan filmiyle yükselişe geçen ve Justin Timberlake'le oynadığı Friends With Benefits filminde çok beğenilen güzel Mila Kunis Fransız markası Christian Dior’un bahar koleksiyonunun yeni yüzü olmuş.
Koleksiyon fotoğraflarını Mikael Jansson çekmiş.



“Dürüst olmam gerekirse, modayı yeni yeni öğreniyorum. Ben daha çok kot ve tişört kadınıyım, günlük hayatımda çok feminen kıyafetler giymiyorum. Ama kırmızı halıda yürürken feminen hissetmeyi seviyorum” diye de bir konuşma yapmış Milacık:)



Ben de sana ah o göözlerin demek istiyorum milaaa:D Bu kampanya daha çok konuşulur gibi duruyo bakalım diğer fotoğraflar nasıl olucak, backstage fotosunda da pek bi tatlı çıkmış, makyaj fln yapma sen mila böyle daha güzelsin, o şahane kıyafetleri giymene ve biz kızları delirtmene de hiççç gerek yok, bornozunla takıl sen bebeğims:p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder