10 Ocak 2012 Salı

Magnolia Puding♡♡♡

Günaydıııınnnn, başlıktan da anlaşılcağı üzere karnım aç gibi bişey ve canım sadece cook shop'ın meşhuuuur magnolia pudinginden istiyo:( 

Bu enfes ötesi çok şahaneli mükemmel tatlıyı bilmeyenler vardır belki diye sizinlede paylaşmak istedim. Cook Shoplarda duvarda bile ismi yazılı olan bu tatlının adı New York’ta Magnolia Bakery adındaki bi fırın/pastaneden geliyomuş. Sex and the City gibi birçok dizi ve filmde yer almış ve baya bilinen bi yermiş. Buranın bir güneydoğu Amerikan mutfağı ürünü olan, Magnolia Bread Pudding adındaki muzlu pudingi ise çok meşhur. Karton bir kapta servis ediliyor ve hazır satılan dondurmalar gibi kaşık kaşık yeniliyor,  içerisinde süt, toz vanilyalı puding karşımı, krema, vanilyalı pandispanya ve dilimlenmiş muz parçaları varmış.

Cook shoptaki magnolia puding ise ismini, New York’taki Magnolia fırınının ünlü muzlu pudinginden alıyor.
cook shopta muzlu, çilekli ve frambuazlı, çikolatalı, karışık çeşitleri mevcut. Bence hepsi birbirinden güzel, karışık tabakta yaptırabilirsiniz. Üzerine cici bebe serpiştiriyolar çok lezzetli hafif bi tatlı.




Şu fotoğrafa bakmaya bile dayanamıyoruuuummm:P böyle düz bi tabakta servis ediliyo, tabağın köşesine birazcık kakao serpiştiriyolar o fotoğrafta çıkmamış, nedenini bende bilmiyorum:D Görsellik için olabilir.
Giderseniz bi tabakta benim için yiyin lütfeenn, şimdiden afiyet bal şeker olsunnnnn:)

8 yorum:

  1. bunu bana yapmamalıydın şimdi öğlen gidip almak zorundasın madem tavsiye ettin saygılar =)

    YanıtlaSil
  2. Almak ne demek ellerimlen yaparıımm kalpkalpkalppppp

    YanıtlaSil
  3. Yüppp ağzım sulandı vallahi sümsümümm. Bu ayrıntılı bilgi de güzel oldu. Bayılıyorum bende cookshop'un bu pudingine:))

    YanıtlaSil
  4. Bi gün ayarlayalım birlikte gidelim beybiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  5. bi insan diyetteyken bu da yapılmazki :)))

    YanıtlaSil
  6. Hayatı boyunca diyet yapmamış bi insan olarak bunu düşünemedim sorryy:PP

    YanıtlaSil
  7. Bnimde ilk deneyimim zaten.bakalim bnde sonucunu cok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  8. o mukemmel bır tattır su donemde canım da cektı ya :)

    YanıtlaSil