3 Nisan 2012 Sal─▒

Rengarenkli­č卭čĺÖ­čĺť­čĺÜ❤

Az ├Ânce arkadasimla bir alisveris merkezindeydik, ├Âylesine bir g├Âz gezdirip c─▒kt─▒k ama tabi yine duramad─▒m ve bu k├╝peleri ald─▒m, g├Ârd├╝kce gezesim geliyor ama fenaaa.

Bu en kocamaninda tek tasi ise yine tally weijl de gordum, hatta denedim fakat almadim, cok pismanim:)

Bu arada instagramda g├╝n icinde paylasimlarim oluyor, bu fotograflarifa once orda paylasmistim takip etmek isterseniz "birdilimportakal" olarak ordayim, hepiniz huzurlu aksamlar!!

13 yorum:

  1. de─či┼čik ve g├╝zellermi┼č:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aslinda yuzuk bi kolyenin ucunda asiliydii:)

      Sil
  2. k├╝peler ├žok g├╝zelmi┼č ke┼čke alsayd─▒n :)
    http://ojelerimiseviyorum.blogspot.com/

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. K├╝peleri aldim canim kacarmi:P yuzugu almadim:)

      Sil
  3. k├╝peler ├žoooook g├╝zel :) bende istiyorum :))))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederiiimm adresini bilseydim ke┼čkee:)

      Sil
  4. Yuzukyani kokye yuzuk:) supermiscnmm:) operim

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Pi┼čman─▒m duyguuu┼č almad─▒─č─▒maa:) Mujkkk

      Sil
  5. y├╝z├╝k de ok orjinalmi┼č, ben be─čendim, birdahaki gidi┼činde hala ordaysa ka├ž─▒rma derim.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Asl─▒nda bi kolyenin ucuydu o ama hakl─▒s─▒n benimde akl─▒mda kald─▒:))

      Sil
  6. k├╝pelere bay─▒ld─▒mmmmm bekle beni tally Weijl :D g├╝le g├╝le kullan tatl─▒m :D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ko┼č hemeeenn bitmesinn sen de ┼čimdiden g├╝le gle kullan:))

      Sil
  7. k├╝peler harika ├žok trendyy :)

    Yan─▒tlaSil