4 Nisan 2012 Çarşamba

Günlerden Bugün-Kırmızı Çanta

Bugün saatler nasıl geçti hiç anlayamadım, bi baktım hoop akşam olmuuş:/ İş yerinde deliler gibi çalışmışız beş dk hava alalım diye çıktık hemencecik Işınsucuuuum çekiverdi fotoğraflarımı, yapmam gereken o kadar çok şey varki sürekli ertelediğim, ooff vakit istiyoruuum.

Kırmızı çantamı takmak istedim, kombinimden ondan yola çıakrak oluştu:)















Tshirt: Mudo
Ceket: Bershka
Pantolon: Stradivarius
Ayakkabı: h&m
Çanta: Mango
Saat: Gc
Penguen Bileklik: Assortie
Nazar boncuklu bileklik: Kardeşimin
Gözlük:Ray-Ban

Bu arada life by bambinos blogunun güzel hediyesini kazanmak isterseniz hemen katılmalısınız, şahane bir bileklik hediye ediyor:) Burdan:)

22 yorum:

  1. Kırmızı aşktır :) Esmere de yakısır :)Anladın sen onu :)

    YanıtlaSil
  2. Küpe ve çantanı sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Kırmızı çantanı sevsinler :) Çokkk şirin olmuşsunn MaşAllah canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yorumlarına bayılıyorum yaa çok sağol cnaım benimm çok naziksin:)

      Sil
  5. Merhaba

    yeni güncel blog adresiniz açıldı: www yorumlasak com

    YanıtlaSil
  6. Amanın ne çıtı pıtı bişeymişsin sen öyle:))

    YanıtlaSil
  7. hihihi, küpeleri takmışız :)) ama benim gözüm de penguenli bileklikte kaldı :) maaşallah sana :)

    YanıtlaSil
  8. Çok cicisin yine :)

    Blogumda çekilişim var canım beklerim ;)
    http://amareteipsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım geldim bile çekilişine:) Sen de çok tatlıısn teşekkür ettim:)

      Sil
  9. bu cantanın yeşili de ben de var. cok seivyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa o da çok güzeldir kesinlikleee:) Ben de seviyorum baya miniminnacık ama çok sey alıyor:)

      Sil
  10. Thank you very much for the beautiful thoughts, made me really happy!:)) I will not disappoint you, better than the articles and photos coming soon,
    Kisses:)

    YanıtlaSil