10 Nisan 2012 Salı

Günlerden Bugün-Püskül Püskül Çantam

Ben geldiiiimmm, bu aralar işler çok yoğun değil o yüzden blogumla daha fazla ilgilenmeye çalışıyorum.
Ankara'da hava kapalı, arada yağmur atıştırıyor, arada güneş çıkıyor, kafası karışık biraz:))

Bugünki kombinimin çıkış noktası püsküllü çantam, bu arada söylemeden geçemeyeceğim kendisini kotondan 9.90 TL'ye aldım!! Etiketi görünce ben de baya şaşırdım hata vardır dedim ama kasada gerçek olduğunu öğrendim. Sevdiği parçaları ucuz alınca daha bir mutlu oluyor sanki insan.

Bakalım siz de beğenicekmisiniz, sonraki postta görüşmek üzereee!















Deri Ceket: Anneciğimin hediyesi<3
Kot Gömlek: Mudo
Pantolon: Zara
Ayakkabı: Bir butikten almıştım.
Çanta: Koton
Saat: Guess
Yüzükler: Forewer New
Fiyonk Bileklik: Massimo Dutti

10 yorum:

  1. Kıyafetin çok hoş canım *.* Ayrıuca bende mimin var :)

    YanıtlaSil
  2. jean gömleğin ve kırmızı pantolonun çok güzel, deri ceketinin de çantayla uyumunu çok sevdim

    YanıtlaSil
  3. Cok tesekkurler, aslinda pantolonum turuncu ama fotograflarda kirmizi cikmis sanirim:)

    YanıtlaSil
  4. yüzünü saklamak için portakaldan başka bir şey bul lütfen suratına dev bir portakal zamklanmış gibi duruyor

    YanıtlaSil
  5. canım benim yine her zamanki gibi çook şıksın :)))
    canım ben seni mimledim...
    bana uğrayıp soruları alıp cevaplarsan sevinirim...
    kocaman sevgiler...

    http://sirintarifler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindimki ben o zamannn çok sağol, mim içinde ayrıca teşekkürler en kısa zmanda cevaplanacak:))

      Sil
  6. ama ama bileklik hastası oldum ben ya ve snnkiler çok tatlıııııııı süper süper!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen daha bi süpersin canımm teşekkürler:)

      Sil
  7. These juices are also pasteurised Perhotelan
    hotel, restoran, mesin pengolah hasil tanaman, mesin pengolah lahan pertanian,
    mesin pengolah hasil pertanian, mesin pengolah makanan.
    Unlike decay, where Parts of the dead body. Laurel wreath jagghery is respectable fruit juices!

    bass Frying that way you is likely to incur the greatest Cracking buy that you can buy.


    My weblog; juice

    YanıtlaSil