20 Nisan 2012 Cuma

Günlerden Bugün-Glitter Shoes

Selamlar selamlar selamlar hepinizee, nasılsınız bakalım? Bugün hava güzeldi içimiz açıldı mutluyuuuzz:)
İşte bugünki kombinim, inş beğenirsiniz, yorumlarınız bekliyorum unutmayın! 
Güzel hafta sonları, bol bol eğlenin*

P.S: Bu posttaki ayakkabılar Nergizciiime ithaf edilmiştir! :)))












Ceket: Trendyoldan almıştım
Pantolon: Oxxo
Kemerler: Oxxo-Mango
Siyah bileklik: Armani
Saat: Guess by kt
Mint Yeşili bileklik: Kendim yaptım:)
Ayakkabı: Stradivarius

33 yorum:

  1. ayakkabılar çok güzelmiş tam benlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzelleri senin olsun canım benim:)

      Sil
  2. :) COK GUZEL OLMUS AMA BUNLAAARRR SAATİNE DE BAYILDIM - SAAT HASTASIYIMDIR -

    YanıtlaSil
  3. canım benim söyleyecek söz yok...
    yine her zaman ki gibi uyumlu giyinmişsin...
    ben uyumlu giyinenlere bayılırım...
    ama en çok bittiğim nokta ayakkabıların :))
    gerçekten çok tatlılar simli simli parlıyorlar...
    bence kıyafetine hareketlilk katmış...
    gayet iyi...
    eeee benden bu kadar...
    güzel hafta sonları diliyorum canım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. pantalon hariç hepsini alıp kendime uyarlayabileceğim bir kombin olmuş, hele o ayakkabılar çok kalp:)) çok çok:)

    YanıtlaSil
  5. Söylemiştim işte sana daha çok yakışır diye.Çok güzeller ya ayrıca ceketin,bilekliklerinn,saatin,o bayıldığım ayakkabıların ımmm saymadığım birşey kaldımı:)ki.ÇOK GÜZELSİN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nergiscim canım benim çok sağol sen daha da güzelsiiiinnn

      Sil
  6. woouuw harikaymış.güzel bir haftasonu olsun sanada

    YanıtlaSil
  7. çok güzek görünüyorsun canım bnim.Allah nazarlardan saklasın :)bu arada ceket hakketen harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler beğenmene sevindimm amiin:)

      Sil
  8. o mint kendım yaptım kısmını gorunce yıkıldım :) alamayacagım dıye cok guzel olmus burada kombınde tıpkı sneın gıbı cıtı pıtı cok sevdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaa sevdinmiii bilekliğimi:)) çok bi teşekkür ederiimmm

      Sil
  9. bileklik ne güzelmiş, eline sağlık, ayakkabı da çlok yakışmış, blogunun yeni izleyicisiyim benmkine de beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin! Teşekkür ederim, ben hep uğruyorum sana zaten:) Sevgiler

      Sil
  10. o ne şirin ayakkabı öyle nazarım değcek haa :)
    başına bişi gelirse bilki bendendir :))
    güle güle kullan çok şık çok hoş bi kombin çok şirin hanım bi kız gördüm karşımda bi an :)
    bloğunu tesadüfen keşfettim içten yazıların postlarını kaçırmamak için takipçin oldum artık
    bende bloğuma beklerim sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun oldum herzamn beklerim, bloguna geldim bileee, güzle baktıgın için bişeycik olmazz:)

      Sil
  11. Süm seni ödüllendirdim.Ödülünü almak üzere bloguma teşrif etmeni istiyoruz şakşakşak
    Alkışlar fonda :)
    Ay hadi birde pamuğada gelsin bu ödül :))

    YanıtlaSil
  12. parıltı aşığı biri olarak bayılldım ayakkabılarınaa ayrıca bloguna da bayıldım bundan sonra sıkı takipçinim seni de bana beklerim
    http://coralsfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler herzaman bekliyorum mutlu oldum:)

      Sil
  13. Thx uu Lucija! You'r so sweet:)
    Kisses:)

    YanıtlaSil
  14. Ayakkabının ne kadar güzel olduğunu söylememe gerek var mı bir de bilekliği i love it

    YanıtlaSil
  15. pırıltılı ayakkabılar çok cici :)

    YanıtlaSil
  16. Canım ceketin cok yakışmış tek kelime bayildim

    YanıtlaSil