16 Nisan 2012 Pazartesi

Mutluluk Sebepleri *1

 Beni bu aralar ennn en en çok mutlu eden şey ailemizin yeni üyesi tatlış oğluşum Pamukkk<3
Pamukla ilgili ayrıntılı bir post yakında gelecek:)

 Güneş yüzünü yavaş yavaş göstermeye başlayınca biz de nogger sezonunu açtık tabi. Ben açık renkli kısmını daha çok seviyorum o yüzden ilk önce sevmediğim kısımdan başlıyorum yemeye:P Aslında sevdiğim şeylerden başlarım yemeye hep ama noggerda değişiyor bu özelliğim.

 Ankara'da olanlar Kafes Fırın'ı bilirler, oranın muhteşemlerinden biri; Ala<3 Bayıla bayıla yediklerimden.

Vejeteryan kişinin yemeği:) Casita'nın Ege salatasını yedim bu ara bol bol arkadaşlarımla..

Görünüşü bile iştah açıcıııı!

Kendime hediye aldım.

 İş arkadaşım Işınsu'cuğumu artık tanıyosunuz, blüzüne şalına ve o enfes küpesine hayran oldum, zevkli bebiş:)

İş yerinde Burcu ve Işınsuyla karıncaları izledik, yollarına elimizi koyduk parmaklarımıza çıktılar, benimkine çıkmadılar:P

Pikniğe gittiğimizde ağaca astığım çantamın görüntüsü pek bi tatlı geldi bana.

Son karemizde bugünki kombinden bir parça, babet giymeyi özlemişim...

P.S: Kelebek Gibi'nin blogunda şirin bir çekiliş var, şansınızı denemelisiniz:) Tık tıkkk

30 yorum:

  1. allaahım o kedimsiyi parçalarım ben :) o tatlıdan istiyorum şu an ayrıca o küper çok güzelmiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel bir gün birlikte yiyelim tatlııı:)))

      Sil
    2. yiyelim ama önce ben rejimimi bi biteyim bi hak ediim onu :)
      bu ara mimledim seni :)

      Sil
  2. birileri sanal aleme geri dönmüş :) çokda ii olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktorcum senin sozunu dinledimm:)

      Sil
    2. senle birlikte bnde döndüm .bakalım ne kadar sürecek.noggerlara fazla dalma kuzu.bna 5 kiloya mal oldular neseki werebildim.bu arada kedi istediğimi söylemişmiydim :))

      Sil
    3. Evet evettt okudum yazdıklarını, Allah kolaylık versin sizin işte zor yaa:/ Vakit ayırabilirsin inş bizede blogunuada:) Nogger yaa off vazgeçemem sanırım:P Allahtan kilo sorunsalım olmuyor inş olmazda

      Sil
  3. Çok keyifli bir paylaşım olmuş.
    O dünya güzeli Pamuk'u benim için öp öp öp:)))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel yorumlariniz beni cok mutlu ediyor tesekkur edeim, optum bileee:)

      Sil
  4. Pamuk'u yiyebilir miyim acabaaaa? Şey bi de sufleyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yiyebilirsin ablasıı ne zaman istersenn:) Tatlıyıda bi gün birlikte yerizzzz:)

      Sil
  5. Babetlerin çok şeker, tam benlik

    YanıtlaSil
  6. ben o pamuşu yerimm ama:D harika fotoğraflar gerçekten mutluluk sebebi bunlar!

    YanıtlaSil
  7. ayyy tam pamukmuş yaaa :)

    YanıtlaSil
  8. bir numaralı mutluluk sebebin çok şirinmiş ama ben 3 numaralıdan istiyorum, ankaraya geldiğimde :)çantanın rengine bayıldığımı da söylemeden geçemeyeceğim. herkese yakıştıramadığım babetler sana yakışmış. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankaraya geldiğinizde birlikte yeriz o zaman:) Çok çok teşekkür ederim beğenmenizde beni çok mutlu ettiii:)

      Sil
  9. o ne seker bısı ole ya bende az karıncalarla oynmamazdım kucukken o tatlı da varya .... neyse sustum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni tahmin edebiliyorum graceee karıncalarla oynarken:)) Ankaraya gel seninlede yiyeliiimmmm

      Sil
  10. 1. resimdeki beyaz pamuğu yiyebilir miyim acaba??? :)) en tatlısı o ;)

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten pamuk gibi çok şekeerrr :)

    Bloğunu yeni keşfettim ben de seni davet etmek isterim

    Görüşmek dileğiyle

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiizzz, hemen geliyorum:)

      Sil
  12. pamuk bey çok tatlıymış Maşallah:)

    YanıtlaSil
  13. pamukk çok tatlıı. adı gibi maşallah..
    kediler cok akıllı cok tatlı oluyor ama ayrılık cok zor oluyor..
    Uzun Güzel yıllar geçirin inşallah birlikte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin inşallah, sevmeye bekleriz bir güüün:)))

      Sil
  14. BENDE KEDİ İSTİYOLUM :(((

    YanıtlaSil