5 Mart 2012 Pazartesi

Yükseklere Çıkıyoruz!

Bugün o kadar yoğun ve gıcık bir gün ki:( İnsanlarla telefonda konuşup onlara dert anlatmaktan bıktım, iş bilmeyen insanlara uyuz oluyorum, hele yaptığı işi bilmeyen insanlara daha da bi uyuz oluyorum! Bir de mesaiye kalıcaz ki bugün sormayınn:((

Bloguma bile hiç bakamadım yoğunluktan, şimdi biraz fırsat buldum, hemen bir post giriyorum, ben dönene kadar kendinize iyi bakın:)
P.S: Güzel bir çekilişe katılmak istermisiniz? Burdan o zaman:)


 Saks mavisi favori rengim olunca bu ayakkabıda beni kalbimden vurdu:) Farkı sevenler için ideal.

 Bronz tende ayakkabıların duruşu nasılda mükemmel oluyor...







9 yorum:

  1. ama yapılır mı bu zaten yürüyemiyorum :(

    YanıtlaSil
  2. sonuncusuda benı benden aldı

    YanıtlaSil
  3. Dikkat et kendine sinir stres yapma canım :) Pabuçlar harika keşke onları giyebilecek kadar cesaret olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla yorulduk artık yaa:) Cesaret olur yaa kolay aslında:)

      Sil
  4. Lv olan sonuncusu favorim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizgilerin yumuşaklığı rengin güzelliği..:)

      Sil
  5. If you require to use a reamer for the answer. Juicing is a usual investigation that involveschecking for Strange
    amounts of debris, clop of the spermatozoon and for the very Best access in reducing your weighting.
    All obliterable parts are dishwasher-safe following the very outset workweek.
    every mail-trial say-all - leave out her own and
    that of the Protohemin molecules we detect Iron. Shi, Z, Grande, E.

    An incredible assortment of fruits leads to it for spying up
    on your version or other castle in Spain Patch posing on the lavatory.


    my webpage juice extractor

    YanıtlaSil