8 Mart 2012 Perşembe

Bugün bizim günümüz!

Günaydın pek sevgili arkadaşlarım, malum bugün dünya kadınlar günü, aslında benim için önemsediğim bir gün değildir ama yine de hepinizin kadınlar gününü burdan kutlamak istiyorum, insan kendini değerli hissediyor değil mi:) 

Bir de önerim olacak size, kadınlar günü dolayısıyla benimde severek takip ettiğim ürünlerinden memnun kaldığım ayakkabı sitesi shoetek bugüne özel kargo bedava uygulaması yapmış. Kesinlikle bakmanızı tavsiye ediyorum. Sizler için birkaç model seçtim, fikir olur belki.

P.S: Hazır ayakkabıdan bahsetmişken alışveriş danışmanının bu güzel ayakkabı çekilişine katılmak istermisiniz?? Burdan.. 
*Bir diğer şahane çekiliş içinde burdan betwin us'a lütfen:) 
*Bir bir diğer çekiliş içinde stylishtimes a gidiyoruuuzzz, süper bir yaka çekilişi:)


 Yukarıdaki iki model favorim! Ama boyum 1.76, alıp almamakta çok tereddüt ediyorum:/
Fiyat: 53 TL

Fiyat: 53 TL

 Fiyat: 53 TL

 Fiyat: 53 TL


Bu iki model de çok şık:) 
Fiyat: 53 TL



Makosen ayakkabılarla ilgili bir post yapıcam ama bunları kaçırmayın derim, mavisinden ben aldım inanılmaz rahat:)
Fiyat: 53 TL


Üstteki cicileri başka bir postumda göstermiştim, siyahını aldım ben, çok memnunum, yüksek topuklu olmasına rağmen çok çok rahat bir ayakkabı gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.
Fiyat: 53 TL

Söylediğim gibi bugüne özel kargo bedava, elinizi çabuk tutun derim, numaralar tükenebiliyor çünkü.


5 yorum:

  1. hepsi çok güzelll sümcüğümm :D

    YanıtlaSil
  2. alma tabiki 1.76 mıysın zatn :)

    YanıtlaSil
  3. Ben yaklaşık bir yıldır takip ediyorum ama bi türlü güvenip alamadım internetten bir tek ayakkabı alamıyorum:) Rahat mı ayakkabılar bi de tam numaramızı isteyince oturuyor mu kalıpları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu siteden iki tane topuklu ayakkabi aldim ikiside cok rahat yuksek olmalarina ragmen, bide ben bazen 37 bazen 38 giyiyorum, ama genelde 38, inttende 38 istiyorum hep cunku buyuk olursa icine taban vs koyup kucultebilirim ama sikarsa kucuk olursa genisletemem diye:)) olmazsa geri gonderirsin ztn ya sansini dene bnce:)

      Sil
  4. Dehydrator What helps have the Excalibur dehydrator so dining The purpose of Multi-Purpose Discretionary Parts Kit: Building Fewer flesh
    Juices.

    My weblog :: juice extractor
    My website > juice extractor

    YanıtlaSil