14 Mart 2012 Çarşamba

Günlerden Bugün-Leopar:)

Yağmuuur yağmuur yağmuuur yağmuuurrr
Geri verecek buharlaşan sevgimiziiiii 
Yağmur yağmur yağmur yağmuuur
Sessizce silecek kibirimiziiii..

Girişimden anlaşılacağı üzere Ankara yağmurlu bir gün yaşıyor:) Her mevsimin kendi güzelliği var fakat artık güneşi özledim ben... Çizme giymekten sı-kıl-dııım, babetleri sandaletleri istiyorummm:)











Kazak: İpekyol
Pantolon:Koton-Ole
Yelek: Taily Weijl
Çizme: Limango
Çanta: Mango
Yüzük: Klips
Kolye: Stradivarius
Saat: Guess


***


Işınsucuuum bugün floral floral pek bi güzeldi, sizinle paylaşmadan duramadım, ojelerinin rengine bakarmısınız nasıl güzel bir mor:)




Gömlek: Mango
Yelek: No name
Oje: Claries 154
Saat: Swatch


26 yorum:

  1. yüzük çok güzel... :)

    YanıtlaSil
  2. pek de fotojenik bayan portakal sever :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel kombinlerin canımm çizmene ve kolyene ayrıca bayıldımm tarzına bayılıyorum zaten :) şık olmayı başaranlardansın her zaman kocaman bir MaşAllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemincim güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim çok zarifsin:))

      Sil
  4. ve ben yine çizmelerine bayıldım...
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  5. Dusuncelerine katiliyorum. Bende cok ozledim gunesi. babetleri... Cok hos bir post olmus :)Kolyene bittim resmen :)
    http://kucukleydi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Ya bu nasıl bir fizik yaaaaa süpersin vallahiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlıııım çok teşekkür ederiim, sen güzel bakıyosun da o yüzden:))

      Sil
  7. Çizmelerine bayıldımm . Sana da çok yakışmış. Çok hoş görünüyorsun =))
    http://1k1a.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. kombine değilde saçlara takıldım süpermiş

    YanıtlaSil
  9. her detaya bayıldım cnmcım, çok tatlısınn... ne güzel inceciksin acil rejım yapmam lazım benim...Çantanı çok sevdim özellikle...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Cizmelerini ve yelegini cok sevdmm..logunu da yeni kesfettm takipteym cnm benimkine de beklerimmm:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Cizmelere ve botlara bayildmm blogunu da yeni kesfettm cnm benimkine de beklerimmm takipteymm:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. yuzugunnnn cızmelerın yelegın kolyen hepsı cok ama cok guzellmısssss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz daha güzelsiniz çok teşekkürler:)

      Sil
  13. You look so pretty!!! I love the vest!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  14. ayy o ne cici yelek,ne marjinal çizme ve takılar..bayıldım şeker:)

    YanıtlaSil
  15. Yanıtlar
    1. Kendisine ben de fazlasıyla bayılmaktayıım:)

      Sil
  16. güzel yorumun icin cok tsk ediyorum sevgili süm :)

    ..cok hos bir kombin bu.. cicekli desenli bluzunu cok begendim.. bu arada saclarin ne kadar da güzel <33 masallah !

    güzel bir hafta sonu diliyorum !

    sevgiler
    özlem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl şeker bişeysin ya asıl be teşekkür ederim:)) Çiçek desenli bluz arkadaşım Işınsu'nun, kendisi çok zevklidir:)) Sevgiler!

      Sil
  17. Kombin güzel aksesuarlar güzel saçın güzel daha ne olsun sevgiler:)))

    YanıtlaSil