2 Mart 2012 Cuma

Günlerden Bugün - Bir Oversized Kobini Daha

Bugün memleketimize gidiyoruz Kütahya'ya:) Hatta az sonra iş yerinden çıkıp eve gidiciiiim vee yolculuk başlasııın! Uzun yolculuklara bayılırım yol hiç bitmesin isteerim:) Yolda değişik şeyler görürsem fotoğraflıycam sizler için. Bir yakınımızın kızının düğünü için gidiyoruz, düğün kına kombinlerimde pazartesi burda olur:)
Ben dönene kadar kendinize çok çok iyi bakın, fırsat bulabilirsem gezmekten sizlere post yazarım:P

Hoşçakalııın ve beni özleyin:)



Saçlarımı örüp kullanmayı çok seviyorum:) Dağınık dağınık:)


 Ankaranın kara teslim olduğu şu günlerde kar botlarım ayrılmaz parçam, rengide ennn sevdiğim saks mavisi oluncaa birsürükalpkalppp<3
 İnstagramda birdilimportakal olarak bulabilirsiniz beni:)




Son olarakta iş arkadaşım Işınsu'nun diş fırçası kabını göstermek istiyorum, minnie mouse'lu ne kadar tatlı diğğğğmi:) Barcelona h&m'den alınmış:)


Kazak: No name 
Pantolon: Mango
Kar Botu: Rubber duck
Yıldız Kolye: Assortie 
Pembe Püskül Kolye: h&m kids
Pembe zımbalı bileklik: h&m kids
Saat: Gc

12 yorum:

  1. bayıldım tarzına ıyı yolculuklar :))

    YanıtlaSil
  2. ayrıca su dıs fırcası ıcın kabı bulursam bende alıcam ıyı oluyor bı yere gıdınce daha guvenlı ve hıjenık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen isinsuda arkadasinda kalicakms bugun o yuzden buna koymus:) kesinlikle hijyen co onemlii

      Sil
  3. akkabını çook beendim kombininle süper olmuş =) iş arkadaşın ışının barcelonadan gelen diş fırçası kabı tam benlik keşke benmde olsa =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradaki h&mde de boyle ciciler olsuuun:(

      Sil
  4. Güle güle git gel kuzucum.
    Oversize ürünler bu kış favorimdi..
    Kışta bitemediğine göreee hala çook seviyorum ;P

    YanıtlaSil
  5. Güle güle git şekerim :) Bu arada aksesuarların çok şeker :)

    YanıtlaSil
  6. guzel gunlerde kullan cok sevdim uyumu renkleri..

    YanıtlaSil
  7. Cok begendim kombinini! Bende cok severim oversized olan üstleri ;)

    Blogunu yeni kesfettim ve artik takipteyim :) Bende bana beklerim

    http://bouquet-defleurs.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimve hoşgeldiiin:) Hemen geliyorum bloguna:))

      Sil
  8. You could receive two pieces to scour packaged with a cleanup copse.

    equipt with a 2-horsepower-equivalent single-phase
    Generalisation motor, this masticating juice reamer
    exhaustively chews up the Ace-high are the Topper for
    clayey smokers. What tends to cause the DVD s, dress, electronics,
    and way more.

    my website: http://bestjuicershere.com
    my page - juice extractor

    YanıtlaSil