30 Mart 2012 Cuma

Ayakkabı Çekilişi Açıklanıyooor:)


Merhaba pek sevgili okuyucularım, bir süredir post giremedim, işlerimin yoğunluğu ve yaşadığım sağlık problemleri nedeniyle, ama en kısa zamanda telafi edeceğim:)

Yaptığım ayakkabı çekilişine katılımınızdan dolayı herkese çok ama çok teşekkür ederim! iki kez gelen yada aynı kişinin uyanıklık yaparak 2-3 kez attığı yorumları temizledikten sonra 158 yorum kaldı, çekilişi random org aracılığıyla gerçekleştirdim. Ve kazanan 58. yorumuyla "ayşenur La monde"
Tebrikler Ayşenur:)
En kısa zamanda bana adres bilgilerini gönderirsen sana hediyelerini ulaştıracağım. Güzel günlerde kullanman dileğiyle..



6 yorum:

  1. Enee tek kişi farkla kacırdım =) hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYYY kıyamam:) en kısa zamanda tekrarlıycam bebek o zamana inş:)

      Sil
  2. Güle güle kullansin :)
    Cokta güzellerdi :P kismet degilmis :)

    YanıtlaSil
  3. =)waaaoooww sanslı oldugumu bılıyordum =)) ama gercekten cok buyuk suprıs oldu benm ıcın =)
    cokkk cokk cok tesekkurlerrr canımm =)))

    YanıtlaSil
  4. iyi günler de kullan inş. canım:)
    tekrar yapılsın çok beğendim ben bu hediyeyi:))
    hayırlı günler,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan canım
    sizinde yüreğinize sağlık güzel bir hediyeydi

    YanıtlaSil