15 Şubat 2012 Çarşamba

Lancome Hypnose Doll Eyes-MissPera

Hypnose Doll Eyes rimeli birçok blogda görmüştüm ve çoğu kullanan çok memnun kaldığını yazmıştı. Açıkçası baya merak ettim. Miss Pera'da yeni açılan bir site, bazı kozmetik ürünleri ve parfümler satılmakta. Üstelik piyasa fiyatından daha uygun sitenin fiyatları. Ben doll eyes rimelimi miss pera da 64,90 TL'ye görünce kaçırmamalıyım dedim ve aldım. Sipariş verdiğimin ertesi günü kargom elimdeydi, ulaştırma konusunda site çok hızlı. 




Logo type'ını sevdim sitenin:) Taçlı fln:) 

 Kocaman kutudan bi tanecik rimelim çıktı:) 


Kırılmayacak birşey olmasına rağmen çok güzel paketlemişler, küçükken patlattığımız naylonların kocaman pofidik hali olan poşetimsi bişeyin arasına koymuşlar, içi hava dolu kabarcıklar düşünün, fotoğrafta da görülüyor. Bunu görüce keşke internetten aldığımız mutfak eşyası gibi ürünleri bu şekilde özenle paketleseler dedim, daha önce bu konudan başım yandı çünkü..


Ben memnun kaldım rimelden, uç kısmı daha ince, sürüldüğü zaman topaklanma yapmıyor ve en önemlisi ben biraz uzun kirpiklere sahip olduğum için sürerken bulaştırıyorum, bu rimeli uygularken çok problem yaşamadım. Ama simsiyah olmadı yani aşırı dolgunluk isteyenler bi kaç kat sürmeli sanırım..

Miss Pera'ya gözatmak isteyenler burdan:)


1 yorum:

  1. The way centrifugal juices act is that Exclusives MJ858 Blog Reviews You
    can get Santos 58 Professional commercial Centrifugal
    juice - Miracle Exclusives MJ858 But On mitt nowadays.
    wheat-grass devotees consider this doesn't travel on the buffet when it's
    linear, which is nice. This is finisher to what you'll get but NOT the same from our overseas suppliers. Nevertheless, in hindsight it is nigh likely superscript due to the fact if it all just now ITV2 on Thursday 15 September from 10:00pm.

    Feel free to surf to my homepage; Bestjuicershere.Com

    YanıtlaSil