7 Şubat 2012 Salı

İlk mim!!!:)))

Blogumu açalı bir ay oldu veeee ilk mim sevgili naley'den geldi:)


    1. Sence çok anlamlı bir söz ?

       Anladım; duruşun varsa, ilkelerin varsa, tahammül edemiyorsan salaklığa, sevilmeyebilirsin. Öyleyse yaşasın domates... Ve tepesindeki minik yeşillik.


   2. Makyajında olmazsa olmazın ? 

       Göz kalemim rimelim ve dudak nemlendiriciimm:))

   3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir ?

    Hımm sabahları aç karnına bir bardak ılık limonlu su içiyorum, yüzde yüz doğal bi çamur maskem var arada onu yapıyorum. Maden suyuyla yüzümü yıkıyorum. Aslında bi ara saf gül suyu kullanmıştım memnundumde bitince almadım unuttum, tekrar başlamayı düşünüyorum. Yüzüme kullandığım ürünleri kozmetik marketlerden değilde eczaneden almayı tercih ediyorum. Bunlarla alakalı ayrıntılı bi post yapıcam:)

   4.En sevdiğin çiçek ?

     Aaa aa hiç düşünmemiştim:) tüm çiçekler güzel bence, hepsi ayrı ayrı çok güzel.

   5.En nefret ettiğin şey ?

     Sözümün kesilmesinden hiç hoşlanmıyorum. Kıskanç ruhlu insanlar ve yalandanda nefret ediyorum.
  
6. En çok sevdiğin iltifat ?

    Her bayan gibi güzel olduğum söylenince içten içten bi sevinirim, fakat araba kullanışım hakkında ve her konuda bilgim olduğu hakkında iltifat alınca ayrı mutlu oluyorum:)


   7.Favori kitabın ? 

     Elif Şafak- Aşk, yazarını hatırlamadığım Söğüt diye bi tarih romanı, twilight ve harry potter serisi:P :)) Aklıma gelmedi şimdi böyle:)


  8. Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü ?

      Arkadaşım Işınsu beni pocohantasa benzetiyo:D Emel Acara benzetiliyorum genelde.


  9. Herkesin çok beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün ?

     Asimetrik etekler, puantiyeli şeyler...


  10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü ?

     Lancome Hypnose rimel ve bella pierre mineral pudra alıcam inş dışarı çıkabilirsem:) Ha bide herhangi bi parfüm:)

O zamaaaan ilk mimi tatlış arkadaşım En'Style, sevimli mim sevimli jadinagme, yeni keşfettiğim ama çok ısındığım sevgili fikr-i ala blogunun güzel sahibesine gönderiyorum:))

3 yorum:

  1. ah harry potter serisi ! nasıl unuttum ben onu !!
    pocohantas'a benzetilmek güzel olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  2. Orta okulda ne okurdum ya sabahlara kadar, elimden birakmak istemezdm ber bos vakitte okurdum:)) pocohantase benzetilmek ilginc bi duygu, ama bi insana benzetlmkten daha guzel:)))

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil