7 Şubat 2012 Salı

Hadi Yapalım (:


Bu pançonun mavi şeritleri olmasa belki bu kadar hoşuma gitmezdi, çok şık görünmüyo mu sizce de? Bu kış çok moda olan bu tarz pelerin-pançoları hemen hemen her yerde bulabiliriz, evimizdeki kumaşlardan istediğimiz renk ve boyutlarda şeritler kesip istediğimiz gibi üzerine dikebiliriz, çok basit:)





Bir de bu anahtar şeklindeki yüzüğün iç kısmının pembe olmasını beğendim, evdeki küpe yüzük kolye vs aksesuarlarımızın uygun olan kısımlarını istediğimiz renkte ojelerle bu hale getirebileceğimizi düşünüyorum:)

Aslında örnekleri artırıcaktım fakat iş yerinde çok yoğunuz bu ara. Başka bi postta daha ayrıntılı ve farklı örnekler paylaşıcam sizinle. Hoşçakalııııınn((:

9 yorum:

  1. yüzük gercekten güzelmiş..

    YanıtlaSil
  2. 2. uygulamada güzel olabilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıkıldığımız aksesuarlarımızı değiştirebiliriz:)

      Sil
  3. yüzük çok tatlı duruyor :)
    bende bir mimin var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen daha tatlısın:)
      O kadar yoğunumki bloglara bakmaya hiç vaktim yok görmedimm çok pardon:( Hemen yapıyorum çok heyecanladımm aiiyyy ilk mimim bu bnmmm:)))

      Sil
  4. pelerine bayıldım bende cnm ,mavi şeritler cidden çok farklı kılmış ;)

    YanıtlaSil
  5. kesinlikleee çok basit dümdüz bi pelerinin havasını nasılda değiştirmiş

    YanıtlaSil
  6. I have never seen a shot of that cape before! it is beyond beautiful!

    YanıtlaSil