28 Ağustos 2012 Salı

Baby Shower İçin Alternatif Pastalar


2 hafta içinde inşallah bir kız kardeşim olacağı için bu aralar bebekle ilgili konuları araştırıp duruyorum. 
Baby shower ülkemizde de baya yaygınlaştı son dönemlerde. Bu işi yapan organizasyon şirketleri de çok fazla.

Birkaç baby shower pastası paylaşıyorum sizinle, şirin, zarif, göz hitap eden abartısız detayları olan pastaları seviyorum bazıları çok çok kalabalık geliyor malesef.

 Renkleri çok tatlı kesinlikle, hem kız hem de erkek bebeğe uygun.

 Bu pastaya bayıldım, etrafındaki ördek ayıcık vs şekiller alternatiflendirilebilir.

 Minik prensesler için<3

 Cup cakelerdeki el emeğine bakarmısınız insan yemeğe kıyamaz..

 Bebiş patiği çok orjinal!:)

Vee son olarak cici bir detay paylaşıyorum, baby shower baracelet. Partide anne adayı takabilir yada misafirlere küçük güzel bir anı olarak hediye edilebilir. Değişik..

P.S: Stylish times blogunun güzel bileklik çekilişine katılmayan varsa buradan:)

6 yorum:

  1. Cok guzeller bayildim hepsine. Sizede simdiden allah anali babali ve ablali bir omur nasip etsin minik bebisinize. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ay su pastalara bayildim! o kadar güzel görünüyorlar ki aslinda yiyenmicek bir seyler =)

    YanıtlaSil
  3. canım benım bız bu telasları bıtırdık daha uc gun oldu :) allah analı bablı guzel gunlerde buyumesı dılegı ıle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiin inş canımmmm, ikisinede inş:)

      Sil
  4. sondaki minik pasta detayına bayıldım =)

    YanıtlaSil
  5. bir gün baby shower yaparsam aklımda bulunur :) hepsi çok güzel :)

    bloğuma beklerim ben de :) istersen birbirimizin takipçisi olabiliriz :)

    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil