2 Ağustos 2012 Perşembe

23!

29 Temmuz,
Doğum günüm.
Değer verdiğim, kendimi çok mutlu hissettiğim bir gün.
Can arkadaşlarım yüzümdeki gülümsemeyi kalıcı kıldılar o gün.
Tam 4 ayrı süprizle karşılaştım... 
Hepsi birbirinden değerli...

Pastam BonnyFood'tan. Beni düşünen yüzümü güldüren bu süprizleri hazırlayan şahane insanlar iyi ki var.


Sera, Nur, İrem, Derya... İyi ki varsınız ne diyebilirim ki, o gün doğum günümden daha önemli olan şey, sizler gibi şahane arkadaşlara sahip olmamdı!

Nes:) Tatlış arkadaşım iyi ki doğdum da iyi ki seni tanıdım. İhtiyacım olduğunda hep yanımdaydın, elimi uzattığımda hep tuttun, anlamsızca güldük anlamsızca ağladık, hayallerimizin içinde kaybolduk:) İyi ki varsın!

Balonlar, beklenmedik bir süpriz...

Blogger olarak hoşuma gitti bu mesajda:P

Kocaman bir aileye sahibim ben bu yıl doğum günümde daha iyi anladım.
İlk olarak gerçek ailem, annem babam kardeşlerim... Her koşulda yanımda olan, her adımımda bana destek olan... Allahım sizi benden ayırmasın.

Nes, Ezom, İrem, Nur, Sera, Işınsuuum, Burcuş sizleri çok ama çok seviyorum.

*Ezom keşke yanımızda olabilseydin, Nes'le seni çok özledik deli kııızzzz!

23 oldum şaka gibi..
Seneye 24'te görüşmek üzere
(:


22 yorum:

  1. İyi ki doğdun o zaman hayatın hep güzelliklerle dolsun canım =)

    YanıtlaSil
  2. doğum günün kutlu olsun tatlım...
    nice mutlu yıllara inşallah...
    yüzündeki gülümseme hiç eksik olmasın canım....
    böyle can arkadaşlar bulmak gerçekten zor...
    ne mutlu sana...
    Cenabı Allah seni sevdiklerinden hiç ayırmasın tatlım...
    öptüm kocaman...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herzaman ki gibi muhteşem sözler şirineden, çok çok teşekkür ediyorum. Arkadaşlık dediğin gibi bu zamanda o kadar zor ki, karşılıksız sevmek değer vermek yanında olamk... Allah herkese nasip etsin böyle güzel arkadaşlar...
      Öpüyorum:)

      Sil
  3. Doğum günün kutlu olsun canımm :)
    Hep böyle güzel insanlar sarsın etrafını inşAllah.
    Çok öpüyorum seni sevgilerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemincim çok sağol amin inşallah hepimizin:)
      Nerlerdesin özlettin kendiniii!

      Sil
  4. mutlu seneler=) bonny fooda bayıldım!

    YanıtlaSil
  5. İyiki doğdun tatlı kız.Allah daha nice güzel yaşlar nasip etsin sevdiklerinle beraber ;))

    YanıtlaSil
  6. doğum günü kutlu olsun fıstıkk :) rabbim sağlıklı ve hayırlı bir ömür nasip etsin *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiiin inş güzeller güzelii:) Öpüldün=*

      Sil
  7. oooo iyiki doğdun gördün mü 23 oldun :P
    doğum günün kutlu ve de mutlu olsun nice senelere hep böyle ailenle sevdiklerile beraber girersin her günün birbirinden güzel geçer inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin amiiin! Hiç bitmesin doğum günleri:P

      Sil
  8. doğum günün kutlu olsun o zaman :) nice güzel yıllara...

    ben de bloğuma beklerim: www.bendeherkesgibiyim.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim bile!
      Çok teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  9. Canım hayırlı yaşlar olsun inşallah.Her zaman sevdiklerinle mutlu huzurlu sağlıklı ol

    YanıtlaSil
  10. daha nıce guzel yıllar dılerım caqnım nıce mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  11. pastana bayıldım,nice yaslara =)

    YanıtlaSil
  12. Canım dogum günün kutluolsun biraz geç olsada. Hediye çekilişimede katılırsan çok sevinirim.Sevgiler :)

    YanıtlaSil