21 Mayıs 2013 Salı

Sonunda.. Yeniden Aranızdayım:)

Öncelikle sizleri ve blogumu inanılmaz derecede özlediğimi söylemek istiyorum ve bu uzun aradan dolayı sizlerden kocaman bir özür diliyorum.
Malesef geçtiğimiz aylarda ayağımı kırdım, ameliyat oldum ve 2 ay evde yatmak zorunda kaldım. Benim gibi kıpır kıpır yerinde duramayan birisi için bu beklenmedik talihsiz olay ve sonrasındaki iyileşme süreci çok zor oldu. 2 ay işe gitmedim raporluydum hep evdeydim, o sürede inanın canım hiçbirşey yapmak istemedi..  Bırakın kendi blogumu diğer severek takip ettiğim bloglara bile bakmadım..
Ama çok şükür ki hepsi geçti gitti ve aranızdayım!

Sizler nasılsınız? Hadi anlatın bana:)

Ben bol bol minik kardeşim Elif'le vakit geçirdim evde olunca.

Biraz iyileşmeye başladığım dönemlerde baba ve kızları olarak gezdik dolaştık:)

Kendimi aksesuar yapmaya adadım, sıkıntıdan...:)

Tatlı arkadaşlarım beni hiç ama hiç yalnız bırakmadılar, iyi ki varlar!

Sanatsal fotoğraflar:P

Bu fotoğrafıda sevdiğim için ekliyorum, Nur'umuzun doğum günü kutlamasında balonları bu taşlara bağlamıştık pek şirin oldular.

Sevgiler güzeller!:)

1 yorum:

  1. Aaa çok geçmiş olsun.Hiç haberim olmamış.Kendine iyi bak...

    YanıtlaSil