12 Ekim 2012 Cuma

Günlerden Bugün-Kazaklara geçtik:)

Gördüğünüz gibi size artık daha çok vakit ayırmaya çalışıyorum, daha sık güncelliyorum blogumu:)

*Bu postumudaa güzel gözlü arkadaşım Nesrinciğimee ve birtanecik annesi Sultan Teyzeme ithaf ediyorum:P
Vakit bulduğum ilk an size koşucam bebeklerim sözz, çok özlendiniz:)))) :*

Televizyon programlarında selam gönderen teyzeler gibi oldum hahahaa, susuyorum ve bugün giydiğim kıyafetlerime geçiyorum hemen. Havalar hissedilir derecede soğumaya başladı, sağolsun bizim iş yerimizde odamız buzz gibi olduğu içinde ben bugün itibariyle kazak giymeye başladım hayırlı olsun.












Kazak: Mango (New Season)
Gömlek: Tunalı'da bir butik.
Pantolon: Stradivarius
Kolye: Işınsucuğumun hediyesi:)):* <3
Yüzük: Klips
Saat: Guess Collection
Ayakkabı: Fred Perry

NOT: Missipisi'nin şirin mi şirin saat çekilişine katılmadınız mı hala? Hemen burayı tıklıyoruuuz!:)

16 yorum:

  1. amanın kazağının rengine bayıldım...
    aksesuarlarda süper...
    ve sen her zamanki gibi süpersin....
    öpüldün şeker...
    banada uğramayı unutma :))

    YanıtlaSil
  2. yüzük ne kadar ciciii! :)

    YanıtlaSil
  3. çok hoş bir kombin olmuş...rahat ve şık :) kazağının renkleri de süper :)

    ben de beklerim bloğuma işten güçten vakit bulduğun zaman uğra :)

    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Güpgüzel kazan ve güpgüzel yakışmış .
    Çok sevdim ;)

    YanıtlaSil
  5. Nasıl güzel bir yüzük bu!! :)

    YanıtlaSil
  6. ben en çok pantolon gömlek birleşimini beğendim tabi yüzüğü görmezden gelmek imkansız. =) daha da bol yazman dileğiyle

    YanıtlaSil
  7. Hoş bir kombin olmuş.Sevgiler..

    http://www.stylishtimes.net/

    YanıtlaSil
  8. cok tatli bi kazakmis:) ben de kazak mevsimini acmis bulunmaktayim dun itibariyle!

    Anna Dello Russo at H&M hediyesi icin bloga beklerim!:

    http://www.ecemakar.com/2012/10/giveaway-anna-dello-russo-at-h.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğuk demek kazak demek yumuşacıııık!:)

      Sil
  9. Espadrilin dünya tatlısıymış resmen =)

    YanıtlaSil